Ajuda

Mostrando os 12 nodes.

Node
Strážce Jílového dolu

As of May 2022, according to the Ranger, parking is NOT allowed along the narrow left-bank street. There are only a few places at the ferry in Dolní Žleb. Don't drive to the center of Dolní Žleb (behind railroad) and don't block the road. Arrival via ferry is preferred as the Left-bank street to Děčín is very narrow. Local train operates frequently to Děčín and Bad Schandau with plenty of free parking places in both cities' train stations.

VIIa Jihozápadní cesta

Na okraji komínem mezi věží a masivem na balkón v Z hraně. Vpravo stěnou k hodinám, traverz vlevo do komína a tím na vrchol.

VIIa Jihozápadní cesta - Varianta

Od hodin po hraně pod vrcholovou hlavu, vlevo stěnou na vrchol.

VIIIc Rodová linie

Ze středu jihozápadní stěny doprava k sokolíčku a jím k 1.K, poté kolem trhlin přes 2. a 3.K na polici a stěnou do "Jihozápadní Cesty" tou k hodinám a mírně zprava přes převísek a poté přímo (křížíme variantu JZ cesty) přes 4.K n.v.

IXa Rozmarné léto

Levou částí údolní stěny přes 7BH na vrchol.

VIIIc Potrhaný smíchy

Středem údolní stěny přes 2K přímo do žlabu „Komického traverzu“.

IXa Vzpomínka na les

V pravé části údolní stěny přes 1.K do římsy Komického traverzu (vpravo použit k jištění jeho kruh) a stěnou přes 3. a 4.K n. v.

VIIc !Komický traverz

Vpravo v údolní stěně stěnou a sokolíkem šikmo doleva k 1.K. Po římse doleva do žlabu a v něm spárou ke 2.K. Dále žlabem, pak vpravo stěnou na vrchol.

VIIa Severní hrana - Varianta

Nástup na hraně, na římsu, traverz doleva ke spáře a tou ke K.

VI Severní hrana

Jako „Stará cesta“ na balkónek a doleva ke K. Stěnou na předvrchol. „St.c.“ na vrchol.

IV Stará cesta

Komínem mezi věží a masivem na balkónek u S hrany. Spárou, výše komínem na předvrchol a krátkou stěnou na vrchol.

II/3 Khaki přeskok

Z masivu sestup na horní okraj komína mezi věží a masivem, proti pravé části náhorní stěny. Přeskok na šikmou římsu a vpravo komínem na vrchol.