Palau Saverdera

N
D

Summary

15 vies entre 8 i 20m desde IV fins a 7b. Un xic de tot. Placa d adderència zona esquerra (cara nord) fisures i desploms... les vies de la dreta tenen orientació oest. equipació molt bona!

Description

Escola d’escalada molt petita cara nord/oest ideal per l’estiu o tardes de tardor i primavera. Cal vigilar amb els graus, alguns molt ajustats!

Access issues

Risc d’incendi extrem. Cura amb l’entorn!

Approach

Desde la carretera que uneix Roses i Palau entrar a la urbanitzacio Bellavista. Pujar fins a la petita rotonda i girar a la dreta. Seguir per el cami de terra fins arribar al parquing (queda sobre el cami) sector visible a l esquerra desde el camí.un cop al parquing caminar 5/10min per un cami marcat amb fites que tira muntanya amunt direcció el sector.

Routes

Add route(s) Add topo Reorder Bulk edit Convert grades
Grade Route

Ruta divertida per a totes les edats. Falta una anella a la reunió i s’ha de pujar amb un mailló o fer un descuelgue amb Klemheist (machard per reunió precaria). Si es desitja es pot empalmar amb les dues ultimes xapes de “Llença’t” i la seva reunió que es bona

Alguns moviments llargs, bons peus i algun forat que s’agafa molt bé.

Despres dels 3 primers metres hi ha un descans molt bo. Els ultims 3m es amb un petit sostre resseguint una fisura amb un grau aproximat de 6b.

Ideal iniciació. La via amb més sol de sector (oest)

Areas

Grades

Hello!

First time here?

theCrag.com is a free guide for rock climbing areas all over the world, collaboratively edited by keen rock climbers, boulderers and other nice folks.

You can log all your routes, connect and chat with other climbers and much more...

» go exploring, » learn more or » ask us a question